עיניים הם המראה של הנשמה, ואיפור העיניים מצריך מיומנות רבה. תהליך זה כולל לא מעט שלבים. תכשירי האיפור המיועדים לעיניים רבים ביותר, כאשר כל מוצר תורם את חלקו החשוב ליצירת המראה המושלם.

המוצרים הבסיסיים הדרושים לאיפור העיניים:

• מייק-אפ

• צללית

• עיפרון עיניים

• איי-ליינר

• מסקרה

שלבים לאיפור נכון של העיניים

כדי להעניק לעין את המראה החושני, הסקסי או הרך שאת רוצה, יש לדבוק בקפדנות בכל שלבי האיפור של העיניים. ניתן כמובן לדלג על שלב זה או אחר, אך אסור לבלבל בין סדר הפעולות, שכן הדבר יוביל לתוצאות לא אסתטיות ולמריחות מיותרות.

הראשון שנכנס לתמונה הוא המייק-אפ. יש לשים מייק-אפ גם על העפעף ולא רק על עור הפנים. תפקידו של המייק-אפ הוא ליצור גוון עור אחיד, ורצוי שהוא יהיה במרקם קליל. חשוב להמתין כמה דקות עד שהמייק-אפ יתייבש, ורק אז להמשיך באיפור העיניים.איפור עיניים

צללית – הצללית מאפשרת להדגיש ולהבליט את העין. ניתן להשתמש בצבע אחד בלבד, ואפשר גם לשלב בין צבעי הצלליות. מומלץ להשתמש בצללית בהירה בבסיס העין ובחלק הצמוד לגבה, כך ניתן להאיר את העין. הצלליות הכהות יותר מתאימות לחלק החיצוני של העין. הבחירה בצבע הצלליות תלויה בגוון העור, במראה שרוצים ליצור, בצבע העיניים וכמובן בהתאם לשעות היממה – איפור יום קליל יותר מאיפור ערב.

עיפרון עיניים – העיפרון מאפשר להדגיש את צורת העין, או אפילו לשנות את המראה שלה במידת הצורך. את צבע המוצר מתאימים לצבע של הצלליות. באמצעות העיפרון ניתן לצייר קו בחלק התחתון או בחלק העליון של העין.

איי-ליינר – מוצר זה נכנס לתמונה אחרי העיפרון או במקומו, ומקובל למרוח אותו על הצללית. במידה ואין זמן או רצון להשתמש בצללית, אז אפשר למרוח איי-ליינר על המייק-אפ. הדבר החשוב ביותר במריחת איי-ליינר זה ציור של קו אחיד בעוביו. כדי לשלוט בעובי הפס, כדאי להתחיל את העבודה בניקוי עדין של המברשת על גבי טישיו, כך ניתן למנוע מצב של קו עבה מדי. מוצר זה מתאים במיוחד לאיפור ערב. באיפור בוקר ניתן למרוח קו דק מעל לריסים. היי-ליינר אינו מיועד להדגשת קו הריסים התחתון.

מסקרה – המסקרה נועדה להדגיש את הריסים, והיא משלימה את איפור העיניים. ההמלצה לשימוש במסקרה הינה גורפת, הן עבור נשים עם ריסים בהירים ודקים והן עבור אלו שהתברכו בריסים ארוכים. מסקרה שחורה מדגישה את הריסים, ואילו זו הצבעונית מוסיפה גיוון לאיפור. אם בחרת במסקרה צבעונית, חשוב להתאים אותה היטב לצבעים של הצלליות.136303546

איפור העיניים הינו השלב הקשה ביותר בתהליך איפור הפנים, אך התוצאה בהחלט משתלמת. עיניים מודגשות ומאופרות בקפידה משדרגות את המראה של האישה. אם את רוצה ללמוד לאפר את עצמך בצורה טובה, כדאי להתאמן בשימוש נכון בתכשירי האיפור השונים.

 

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על איך לבחור צללית לעיניים, איפור טבעי בחמש דקות