החלום של אנשים רבים שמגיעים לגיל מבוגר, הוא ליהנות מעור יפה וזוהר. כך למשל, נשים בעשור השישי לחייהן, חולמות על עור של נערה בת 16. האם זה אפשרי? יש שטוענים שרק דרך טיפולים קוסמטיים ואפילו ניתוחים, אפשר לקבל את התוצאה המתבקשת. אנחנו באים להציע לכם רעיון אחר – רוצים עור יפה וזוהר? מים מזוקקים הם הפתרון! אבל מה הקשר בעצם בין המים המזוקקים (שאנו מכירים מהרכב או המגהץ שלנו) לבין עור הפנים שלנו? הנה הקשר שכדאי להכיר.

השתייה שמתקנת את העור מים טהורים לעור חלק וזוהר

● תופעת העור היבש – אחת התופעות הנפוצות אצל אנשים בגיל מבגור, היא שהעור נוטה יותר להתייבשות. למה הכוונה? בשכבות העור של כולנו יש מים ולחות – ממש כפי שיש בכל הגוף שלנו. צריכת המים כמובן משפיעה על מידת הלחות וגורמת לו להיראות יבש וסדוק אם לא שותים מספיק – או בריא וטוב אם שותים. אלא שבגיל מבוגר, יש אף צורך להגביר את שתיית המים שכן הנטייה לעור יבש הולכת ומתגברת יותר.
● שתיית המים – כאמור, המים הם שנכנסים לתוך הגוף שלנו ואף מרכיבים אותו. הם נמצאים גם בתאי העור העמוקים ביותר, והם אלו שמגבירים את מידת הלחות שלהם. ברגע שתאי העור לחים יותר – העור מקבל מראה בריא ומבריק יותר (אך כזה שאיננו שומני), וכך שומרים עליו יפה וזוהר לאורך זמן.
● ולמה מים מזוקקים? – כידוע אנו טוענים שאם אתם רוצים עור יפה וזוהר? מים מזוקקים הם הפתרון. אך למה דווקא מים מזוקקים? אלו הם המים שעוברים תהליך מיוחד של ניקוי ממינרלים וממלחים שונים. אלו מים שנטען לגביהם לא פעם שיש להם יכולת טובה להיפטר מזיהומים שונים – בוודאי בעור שלנו שיכול לסבול מהם, ולכן הם תורמים מאד לשמירתו.

ואיך אפשר לשתות?

יש מספר גורמים בארץ שמוכרים כיום מים מזקוקים ויש אפשרות גם להתקנת מתקן ביתי ליצירת מים מזוקקים, שיאפשר לכם לשפר את עור הפנים שלכם כמו שתמיד חלמתם.

התוכן באדיבות: שומר חיטוי מים, טיהור מים, בדיקות מז"ח ועוד..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *