בעידן שבו אנו חיים כיום מסתבר כי יותר ויותר נשים וגברים מעוניינים לשפר את המראה החיצוני שלהם בעזרת טכנולוגיות שונות אשר נוגעות להצערת מראה העור שלהם ופתרון לקמטים וקימטוטים כאלה ואחרים. מן הסתם גברים ונשים בגילאים שונים מתעניינים כיום לגבי סוגים רבים של ניתוחים המבוססים על בוטוקס. זהו השם המסחרי של החומר "בוטוליניום טוקסין", המכיל חלבונים המופקים במעבדה ומבוססים על חיידק שגורם להרפיית השריר. מלבד טיפול בבעיות פזילה ועין עצלה, בוטוקס הפך לאמצעי פופולארי עבור מחיקה וטשטוש קמטי הבעה או קמטים דינאמיים. בנוסף, לא פחות ניתוחים כוללים בוטוקס בשפתיים ובוטוקס במצח.

אלו סוגי הטיפולים העיקריים המבוצעים בישראל:

–          הרמת גבות

–          עיצוב עיניים

–          עיצוב סנטר, קו הלסת והצוואר

–          טיפול בבעיות סימטריה

–          ריכוך ועיצוב פנים

הטיפולים מתאימים לאנשים בגיל 40-70 ואינם נחשבים מסוכנים. אין צורך בהרדמה על מנת לעבור את הטיפול והניתוח, תופעות הלוואי הן מינימאליות ולאחר התמדה ניתן לראות היטב את היעילות. המטופלים אינם מרגישים כאב מיוחד במהלך הזרקת הבוטוקס ובאמצעות מעקב מקצועי של רופא מומחה אפשר להתמודד עם בעיות בלתי צפויות.

מה משותף לטיפולי בוטוקס במצח או בשפתיים?

כל טיפולי הבוטוקס המבוצעים בישראל ובמקומות אחרים בעולם מחייבים התאמה אישית עבור המטופל. עוד לפני הזרקת הבוטוקס נדרשת התייעצות עם איש מקצוע, הבודק את מבנה הפנים מבחינה סימטרית ומסמן את המקומות בהם אפשר לעשות את המתיחה באופן אסתטי ומושלם. לאחר מכן מתחיל הטיפול הכולל זריקות ונמשך בדרך כלל שלושה עד ארבעה חודשים.

מבחינת סוגי הבוטוקס עצמו, בישראל משתמשים גם בחומר החזק והמקורי וגם בתחליף בשם דיספורט. שני החומרים עשויים מהרכב מסוים של בוטוליניום, כאשר ההבדל הוא רק בעמידות ובהתאמה למצבו הרפואי של המטופל. בנוסף, ההבדלים בין סוגי החומרים המשמשים לצורך ביצוע הניתוח משפיעים על מספר השלבים שצריך לעבור.

לסיכום, הסוגים השונים של טיפולי בוטוקס בשפתיים, במצח או במקומות אחרים בפנים המבוצעים היום בישראל הם בטוחים ונפוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *