מתכננת לצאת לאירוע חשוב? רוצה לבלות עם חברים ולא לאבד את האיפור? הנה כמה טיפים שאת חייבת להכיר

איפור ערב הוא ככל הנראה אחת הפעולות הכי מאתגרות עבור נשים. לא משנה בת כמה את או איזה ניסיון יש לך עם קוסמטיקה, מציאת הגוון המתאים של האיפור ושמירה על עמידות נראים לעיתים קרובות כמו משימה בלתי אפשרית. מצד שני, יש כבר שורה ארוכה של טיפים בהם את יכולה להיעזר. הטיפים יתאימו לכל אירוע ערב שאליו את מתכננת להגיע, ואפילו לבילוי ספונטני עם בני זוג או חברות.

בראש סדר העדיפויות: עמידות

איפור ערב מקצועי ואיכותי צריך להיות עמיד. הוא אמור לאפשר לך לבלות עד אור הבוקר בלי לדאוג ממריחות ותיקונים. חשוב לשים לב לסוג התכשירים שבהם משתמשים על מנת להתאפר, ובשום פנים ואופן לא לוותר על מייק אפ. מומלץ להקפיד על בסיס בגימור מאט ולהיעזר במייק אפ גם כדי להסתיר שקעים שחורים, כתמי פיגמנטציה, פצעים ואדמומיות.

טיפ לא פחות חשוב לאיפור ערב עמיד ויפה הוא לוותר על שכבה עבה של קרם לחות. עדיף להסתפק בסרום כדי להשיג תוצאה דומה, אך להניח את המייק אפ באמצעות כריות האצבע ועד שמגיעים למרקם אחיד. אחרי ייבוש של השכבה הראשונה תוכלי לנקות שוב את כרית האצבע ואז גם להניח קונסילר מתחת לעיניים.

הכירי את הפודרה, המסקרה והשפתון

את לא יכולה להתאפר לאירוע ערב בלי פודרה, מסקרה ושפתון. אלו הכלים הכי חשובים בתיק הקוסמטיקה שלך והיתרון הוא גמישות כמעט בלתי מוגבלת בסגנונות האיפור אפשר להשיג איתם. הם מתאימים עבור איפור מעושן עדין ואיפור מעושן אגרסיבי, לאיפור סקסי ולאיפור סולידי.

השתמשי בפודרה כדי לקבע את הבסיס ולשמור עליו לכל אורך הערב. העדיפי פודרה עם ברק קליל, הניחי את האבקות המבריקות על אזור הרקות ומעל עצמות הלחיים והימנעי מלהבריק את כל הפנים. חוץ מזה, זכרי שעלייך להשתמש רק במסקרה עמידה במים. היא תמנע כתמים שחורים אחרי אירוע מרגש ותעמוד לרשותך גם בשעות נוספות של היום.

מומלץ להדגיש רק אלמנט אחד באיפור של הפנים וכך למנוע עומס או חוסר אחידות. אם את מעדיפה איפור עדין, אולי כדאי לך להתמקד בשפתיים, בעיניים או בלחיים. את האודם עצמו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *