להיראות צעיר יפה ורענן הוא משאת נפשם של רבים. כאשר אנחנו צעירים ויפים הדבר לא ממש מטריד אותנו מן הסתם, כי אנחנו צעירים, אבל גם בגילאים אלה יש נשים וגברים אשר הטבע לא חנן אותם ביופי או בעור יפה, וגם אלה מבקשים לשפר את מצבם כדי להיראות טוב יותר מן הסתם. אבל רוב טיפולי היופי נעשים לנשים וגברים, אשר מעבר לגיל הנעורים או העשורים הראשונים לחייהם. אחד הטיפולים הנפוצים כיום לשימור הנעורים והיופי הוא הזרקת בוטוקס.

מה הוא בוטוקס?

בוטוקס הוא רעלן שגורם להרפיה ושיתוק של שרירים, והוא ידוע כחומר מסוכן בטבע, אך במינון נכון שלו ובהשגחה של רופא ניתן לעשות בו שימוש גם לצרכים אלה של אסתטיקה ויופי. הזרקת בוטוקס אמורה לתת לעור את המתיחות הרצוייה, כפי שיש לעור צעיר ומלא והוא כל כך נפוץ כיום שניתן לקבל טיפולי בוטוקס במקומות רבים. אחת מן השאלות המתעוררות לנוכח מידע זה הוא האם בוטוקס מסוכן לבריאות או שלא.

בוטוקס - ניתוח פלסטי לכל דבר

בוטוקס – רק עם רופא מנתח פלסטי

הזרקת בוטוקס מותרת בישראל רק על ידי רופא מנתח פלסטי אשר מורשה על פי החוק. בגלל הקלות של הטיפול (הזרקה במזרק פשוט) יש מקומות רבים אשר מעניקים טיפולי בוטוקס אשר אינם מורשים, אך הם מציעים מחירים נמוכים שמפתים את הלקוחות מן הסתם. במקרים אלה עלול להיות טיפול שכזה הרסני ולפגוע במטופל. על כן, על מנת לא לאפשר פגיעה בגופכם, הרי שעליכם לוודא כי הטיפול ניתן באופן הבא:

חשוב להקפיד על כך הקפדה יתרה, כי טיפול לא מקצועי עלול להוביל לשיתוק חלקי בפנים, ואף לתופעות חמורות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *