איכות הציוד ותכשירי הקוסמטיקה בהם משתמשים קובעים את הצלחת האיפור. יש ציוד איפור שכל בחורה צריכה להחזיק בהישג יד:

 

א. מראה – כדאי להשקיע ברכישה של מראה נוחה לשימוש. אפשר לשים מראה קטנה בתוך תיק איפור, לבחור מראה גדולה לחדר השינה ולהשתמש במראה של חדר המקלחת או האמבטיה לקראת יציאה מהבית. ללא פריט מן הסוג הזה לא ניתן להתאפר בצורה מוצלחת.

 

ב. מברשות איפור – מברשות הן כלי האיפור החשוב ביותר של נשים בטווח גילאים רחב. מומלץ לשלב בין מברשות המיועדות לאיפור של העיניים, מברשות לאיפור גבות, מברשות למריחה נוחה של סומק ועוד. כל מברשת מיועדת לחלק אחר בפנים ויוצרת דוגמא שונה.

 

ג. ספוגית – במארזי איפור מקצועיים ניתן למצוא ספוגית לפודרה וספוגית למריחת מייק אפ. למרות שבשני המקרים מדובר על ספוגיות, ההבדלים עשויים להיות משמעותיים. ספוגית למריחת הפודרה מפזרת את הפודרה באופן שווה ואחיד על הפנים, בעוד הספוגית השנייה אחראית על מריחת מייק אפ. לא ניתן להשתמש בספוגית הפודרה לשם מריחת מייק אפ או להיפך.

 

כמה עולה ציוד איפור?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, העלות של ציוד איפור אינה גבוהה. אפשר לקבוע מראש את התקציב עבור ציוד איפור בסיסי ולרכוש עם הזמן אביזרים נוספים. הדגש צריך להיות על מראה, מברשות וספוגיות שיאפשרו השגת מראה זוהר ורענן. טווח המחירים של ציוד איפור מתחיל מכמה עשרות שקלים ועשוי להסתיים באלפי שקלים או למעלה מכך, אך בשלבים הראשונים אין סיבה להשקיע סכומים כאלה.

 

לסיכום, רשימת הציוד שכל אישה צריכה כדי להתאפר מתחילה עם מראה, מברשות וספוגיות ומסתיימת לפי הטעם האישי. רצוי לרכוש ציוד איכותי שיכול לאפשר איפור נוח ועמיד. נשים בוחרות כבר בגיל מוקדם את ציוד האיפור שלהן אך תמיד ניתן לגוון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *