איפור עיניים נחשב אולי לחלק המכריע בכל איפור פנים. איפור עיניים מצריך חומרים וטכניקות שונות מאשר יתר חלקי הפנים, וכאשר הוא מבוצע כהלכה, המראה המתקבל הוא מרהיב ואסתטי מאד. כדי לעשות איפור עיניים יש צורך באימונים כדי לתפוס את השיטה, ויש לעשות זאת בכמה שלבים העוקבים אלה אחר אלה, ולא לערבב בינהם. ביצוע השלבים שלא בסדר הנכון עלול ליצור מראה לא רצוי ולא אסתטי. חשוב להדגיש כי איפור עיניים, כמו איפור כל הפנים שונה מזמן לזמן (בוקר, ערב) ומאירוע לאירוע. איפור אינו מדע מדוייק אבל יש להקפיד למשל כי איפור העיניים ליום יהיה בהיר וקליל יותר מאשר איפור עיניים לערב, שיכול להיות כבד וכהה יותר.

אחת מצורות איפור העיניים מכונה איפור עיניים מעושן, ולמרות השם המסתורי לא צריך להיות מאפרת מקצועית כדי להגיע לתוצאה הטובה והרצויה. אם את מעוניינת לנסות איפור עיניים מעושן עקבי אחר השלבים המתוארים כאן, ותוכלי לשוות לעינייך את המראה הרצוי לך. זכרי: איפור עיניים אינו עניין מסובך, וכשלומדים לעשות זאת נכון ומתרגלים את הדבר הוא הופך לשגרתי ולא מאיים.

כדי לעשות איפור עיניים יש צורך בחמישה שלבים:

• מייק אפ
• צללית
• עיפרון עיניים
• איי-ליינר
• מסקרה

מהו בדיוק איפור עיניים מעושן

איפור עיניים מעושן הוא למעשה איפור ללא גבולות מתוחמים, כזה שלא רואים מתי הוא מתחיל ואיפה הוא מסתיים. החוקיות היחידה בסוג איפור זה היא שסביב העין תהיה הצללית בשיא הצבע שלה וככל שמתרחקים היא הולכת ונעלמת, או מתנדפת כמו עשן שלא רואים את קצהו. לכן נקרא סגנון איפור זה מעושן. איפור מעושן יש בכמה וכמה סגנונות שונים, בצבעים שונים ובצורות שונות ומשונות. איפור מעושן יכול להיות מעודן, דרמטי, מאד צבעוני או בגוון אחיד. איפור מעושן יכול לשמש גם כתיחום תחתון בלבד שהולך ונעלם, או פינה דומיננטית וכהה בזווית העין וכדומה. חשוב להדגיש כי איפור מעושן לא חייב להיעשות עם צבע שחור או כהה שמיוחס להם מראה דרמטי וכבד, אלא שניתן לבחור בכל צבע שרוצים, טקסטורה או מרקם, כולל צבעי פסטל מרהיבים ועד לגוונים זרחניים או מאד עמוקים, וזאת כל זמן שנשמר החוק של איפור זה – יצירת אין גבול בקצה האיפור.

מברשות לאיפור עיניים מעושן

כדי ליצור את המראה מעושן ולהגיע לרמת הטשטוש הרצוייה, יש להשתמש במברשות רכות ורחבות ומאד פלאפיות. אין להשתמש במברשות דקות, המעניקות צורה של קווים חדים ומתוחמים, מכיוון שכל הרעיון של איפור מעושן מנוגד לצורה הזו, והיא בעלת החוקיות של צבעים רכים ומטושטשים המאופיינים במראה כמו מעושן ולא מוגדר סופית.
איפור עיניים מעושן אינו דבר מסובך, ולא צריך להיות מאפרת מקצועית כדי ללמוד כיצד לעשות אותו. תוכלו ליהנות מאיפור מעושן לאחר כמה אימונים, ודבקות בעיקרון המנחה של איפור בעל מראה מיוחד זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *