איפור עיניים נחשב לשיא של איפור הפנים. מאפרות מקצועיות מנוסות יאמרו לכן, כי איפור העיניים הוא החלק החשוב ביותר באיפור הפנים ומאד כדאי להשקיע בכך, גם אם זה מצריך עוד קצת השקעה וזמן. איפור עיניים ירוקות הוא משימה מאד כייפית, מכיוון שניתן להשתמש בשלל גוונים, החל מטורקיז ועד לירוק יער, כדי ליצור מראה פנים מושך ויפה. חשוב לזכור, כי גם עיניים ירוקות מגיעות בגוונים שונים, ואין עין ירוקה אחת דומה לאחרת, ולכן רצוי לבחור בגוון שהכי מתאים לצבע העין שלך כפי שהיא.

שלבי האיפור לעיניים ירוקות

כמו באיפור עיניים בכלל, גם עיניים ירוקות מצריכות כמה שלבים כדי להגיע למראה הרצוי והמרהיב. שלבי איפור העיניים כוללים את הצעדים הבאים:

מייק אפ – יש למרוח על העפעף ליצירת גוון אחיד ובעל מרקם קליל.
צלליות – הצללית מדגישה ומבליטה את העין. בחירת הגוון תלויה בגוון העור ובמראה שאת מעוניינת לעצמך, ובשעת היום שהאיפור מיועד לו. להמלצות בבחירת צללית לעיניים ירוקות ראי למטה.
עיפרון עיניים – עיפרון מדגיש את העין, ואת הצבע יש להתאים לצללית.
אייליינר – לאחר השימוש בעיפרון יש למרוח את האייליינר על הצללית. ובמידה ולא משתמשים בצללית אפשר למרוח אותו ישר על המייק אפ. חומר זה מתאים לאיפור ערב, ובאיפור לבוקר יש למתוח קו דק מתחת לריסים.
מסקרה – מסקרה מדגישה את הריסים, ומשלימה את האיפור של העיניים. מסקרה תמיד מומלצת, גם לנשים עם ריסים בהירים ודקים וגם לנשים עם ריסים ארוכים. בחירת מסקרה צבעונית מחייבת התחשבות בצבע הצללית, כדי לשמור על אחידות מראה העין.

כפי שניתן להבחין איפור עיניים תלוי לא מעט בבחירת הצללית הנכונה והאייליינר. איפור עיניים ירוקות מחייב התייחסות מיוחדת לבחירת שתי אלה שלמעשה קובעות באחוז גדול את המראה הסופי של העיניים ושל הפנים.

כיצד לבחור צללית ואייליינר לעיניים ירוקות?

איפור עיניים ירוקותבחירת צללית היא החלק החשוב ביותר בתהליך של איפור עיניים ירוקות. מומלץ לבדוק צבעים רבים כגון: חומים שונים, חום שוקולד, ירוק כהה, צבע נחושת או זהב וכיוצא באלה. לנשים המעוניינות בעיניים נועזות יותר ניתן לחשוב על צבעים כמו: סגול כהה, שזי, מטאלי וכדומה. לא מומלץ להשתמש בצבעים כחולים שאינם מחמיאים לעיניים ירוקות. גם שימוש בצבעי תכלת או כחול בהיר אחר לא מומלץ, וכך גם לגבי כחול כהה. צבע ורוד יכול לעבוד על עיניים ירוקות, אבל קשה יותר להתאים אותו לעיניים ירוקות, וכאשר זה לא נעשה במידה הנכונה זה יכול להיראות פשוט מזעזע. גם צללית כסופה לא רצויה באיפור עיניים ירוקות, ורצוי להימנע מאייליינר שחור מכיוון שזה מכסה על העיניים. מומלץ לנסות אפורים מטאליים או חום שוקולד, ואפשר להשתמש גם בזהב או בלבן, כדי לפתוח את איזור העיניים במידה והן קטנות. באופן כללי, איפור עיניים ירוקות מכוון לשימוש בצבעים חמים ולא בצבעים קרים.