איפור לגבריםגברים לא חייבים לחכות לפורים כדי להתאפר. יש הרבה גברים שמרגישים בטוחים בעצמם, ומשתמשים במוצרי איפור על בסיס יומי. האיפור מתאים לאירועים חברתיים, בילויים או בכל סיטואציה שדורשת שינוי של השגרה. מעבר לכך, איפור לגברים הוא אינו המצאה מודרנית. כבר לפני שנים רבות החלו אמנים, זמרים ומובילי דעת קהל בארץ ובעולם להתאפר על מנת למשוך את תשומת הלב של הציבור הרחב. עם כל יום שעובר הופך האיפור להיות חלק בלתי נפרד מרפרטואר הביטוי של גברים, וכך יש להתייחס אליו.

איפור לגברים הוא חלק בלתי נפרד מהמון סיטואציות חברתיות:

– הופעה בטלוויזיה

– צילומי אופנה

– מחזות והצגות

– מופעי דראג

– דיבור מול קהל

– הנחיית אירועים

– טקסים

מאפיינים מרכזיים של איפור לגברים

אפשר לזהות מספר מאפיינים המשותפים לכל סוגי האיפור לגברים. ראשית, גברים לא מתאפרים באותה תדירות כמו נשים. רוב הגברים משתמשים במוצרי איפור לצרכים פונקציונאליים, כגון הסתרת פיגמנטים כהים מתחת לעיניים, כיסוי פצעים או פיזור פודרה על הפדחת. בצילומי אופנה נדרשת התאמה בין סוג האיפור לבין הבגדים, האופי של הדוגמן, תנאי התאורה והלוקיישן.

שנית, איפור לגבר דורש תיקונים עדינים, ואינו מתבצע בעזרת הפרזה. אי אפשר לתקן עיניים של גבר במראה נופל עם צלליות, או ליצור אחידות בשפתיים עם תוחם ושפתון. מהבחינה הזו יש הבדלים משמעותיים בין איפור לגברים לבין איפור נשים. מצד שני, זה לא אומר שאין דבר כזה איפור לגברים, או שאפשר להתעלם מהנוכחות של שיטות האיפור הללו במרחב הציבורי.

כיצד מאפרים גבר מבלי לעמעם את המראה המקורי שלו?

איפור הוא לגיטימי ומתבקש גם עבור גברים. הוא מקנה מראה טיפה יותר אחיד ונקי, ומתאים לגברים בכל הגילאים. אף על פי כן, יש צורך בפעולת איפור מקצועית על מנת להשיג את המראה הנדרש של הגבר. בשלב הראשון כדאי להתחיל עם מריחת קרם לחות ורק לאחר מכן לעבור לשימוש במייקאפ. קוניסילייר יתאים לאיפור של העיניים ואידיאלי עבור חתנים, אולם יש מאפרים המעדיפים להמשיך עם המייקאפ גם לאיזורים העליונים של הפנים.

מבחינת הסוואת פצעים, כללי האיפור לגבר דומים במידה רבה לאלו שקיימים אצל האישה. יש לבצע תיקון נקודתי עם קונסילר, ולעבוד עם צלליות רטובות כדי למנוע מראה אבקתי. בנוסף, למשחקי אור וצל תפקיד משמעותי, ולכן כדאי להתאפר אצל איש מקצוע המיומן בסוג כזה של טכניקה.

לסיכום, תחום האיפור ממשיך להתרחב, ובשנים האחרונות הוא צובר לעצמו עדת מעריצים דווקא מבין המגדר הגברי. איפור לגברים מבטיח מראה רענן, וזוכה להצלחה בהמון אירועים חברתיים. לא רק אמני דראג או בעלי נטיות מיניות כאלה ואחרות משתמשים באיפור. זהו כלי מצוין לביטוי עצמי, ומאוד כדאי לנצל את הנוכחות והיתרונות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *