כיום ניתן למצוא בשוק מוצרי איפור ברמת איכות שונה, החל ממוצרים פשוטים ביותר, באיכות ירודה ועד לאיפור מקצועי ואיכותי. מסיבה זו השאלה איפה לקנות איפור אינה דבר של מה בכך. חנויות רבות מוכרות איפור, ואלו המכבדות את שמן הטוב מעולם לא יכניסו איפור מאיכות ירודה, משום ששמן שווה להן יותר מכל דבר אחר.

?אז איפה הכי כדאי לקנות איפור

ברשתות הגדולות

הרשתות הגדולות שבהן ניתן לרכוש איפור הן המשביר לצרכן, H&O, אפריל, סופר פארם וניו פארם. החנויות הללו זמינות מאוד, ובכל שכונת מגורים ניתן למצוא סניפים של אחת מהן לפחות. רוב הרשתות הללו מוכרות את אותם מוצרי האיפור (למעט סופר פארם, שלה יש זכיינות מיוחדת למכירת מוצרי קלארינס).
מוצרי האיפור בחנויות הללו יהיו ברמת הביניים, כלומר לא תמצאו כאן איפור מאיכות ירודה, שלא מחזיק מעמד ונמרח בקלות, וגרוע מכך, יוצר נזקים מצטברים. מצד שני, גם לא תמצאו כאן מוצרי איפור למקצוענים, כאלו שמיועדים למאפרות מקצועיות. גם רמת המחירים תהיה סבירה – מצד אחד המחירים לא יקרים מדי ולא מרתיעים, אך מצד שני עדיין תצטרכו לשלם סכומים נעים על כל מוצר.

חנויות למוצרי איפור
חברות בולטות בענף האיפור, כגון MAC ו- il makiage, מנהלות חנויות עצמאיות, ובהן מוכרים רק מוצרי איפור. קהל היעד של חנויות אלו הוא אנשי מקצוע – מאפרות ומאפרים מקצועיים. כמובן שגם נשים שאוהבות איפור איכותי מוזמנות ליהנות מהמוצרים הללו. חשוב לציין שמוצרים אלו יקרים יותר מאלו שתמצאו ברשתות הפארם ובמשביר. מרבית הלקוחות הפרטיות לא מרכיבות את תיק האיפור שלהן בחנויות היקרות הללו.
מה ההבדל בין איפור מקצועי לאיפור רגיל?
האיפור המקצועי עמיד יותר מזה המיועד לשימוש של הקהל הרחב. מוצרים אלו משמשים לאיפור שחקנים, איפור דוגמניות ואיפור כלות. בכל המצבים הללו האיפור צריך להישאר במיטבו לאורך כל היום, מבלי להימרח ובלי לאבד מהזוהר שלו. מעבר לכך, חלק מהמוצרים הללו דורש שימוש של ידיים מקצועיות. כך למשל, מייק-אפ מוצק יהיה מורגש מאוד על הפנים אם לא מורחים אותו בצורה נכונה. בשל כך ישנם מקומות מיוחדים, המוכרים מוצרים לאנשי מקצוע.

קניית איפור

האם כדאי לרכוש מוצרי איפור בחו"ל?

רוב רובן של חברות האיפור הטובות מגיעות מחו"ל. מוצרי האיפור, בשונה מבשמים, אינם עוברים התאמה לאקלים הישראלי, ולכן ניתן לרכוש את המוצרים הללו בחו"ל. בטרם הרכישה, כדאי לבחור את המוצר הדרוש לכם, ולברר מה המחיר שלו בארץ. לעיתים קורה שהרכישה בחו"ל לא משתלמת, ובנוסף לא תוכלו להחזיר את המוצר אם הוא לא יתאים לכן.
כשאתן רוכשות מוצרי איפור, חשוב לוודא שמאחורי המוצרים הללו עומד שם מוכר. מוצרי איפור מאיכות ירודה יכולים לגרום לנזקים בטווח הקצר או הארוך, ולכן יש להימנע מרכישה של מוצרי איפור במקומות שאתן לא סומכות עליהם.

אולי יעניין אותך לקרוא כתבה בנושא אודם אדום