נושא שמטריד גם נשים וגם גברים במיוחד הוא הדמיית שיער, הנעשה ע"י טיפול בזקיקי שיער. יש להבין מדוע קיימת ההתקרחות ואיך לבצע את הטיפול בהתאם למבנה וסוג השערה.

שיטה נפוצה היום הינה טיפול בזקיקי שיער, אשר נעשה באמצעות החדרת פיגמנטציה העשויה מחומרים טבעיים לקרקפת. השיטה מדמה את השיער של המטופל, בדומה לקעקוע. המטרה של שיטה זו הינה להקנות מראה של שיער מלא, לרוב לגברים קרחים, כך שהמראה הוא של שיער קצוץ ומלא.

ניתן להסתיר צלקות באמצעות שיטה זו, כך שעל הדרך, המראה ישופר באמצעות כיסוי עם זקיקים מדומים של שיער. יש לציין כי יש לחזור על הטיפול  שוב לאחר שנה, כאשר המראה דוהה מעט, ממש כשם שחוזרים על קעקוע שהחל לדהות. שיטה זו נקראת גם מיקרו פיגמנטציה והיא יעילה מאוד. טיפול הדמיית שיער הוא אינו טיפול פולשני כמו השתלת שיער וישנם גברים רבים שמרוצים ממראם, מה שגורם שוב להחזרת ביטחונם העצמי.

כבר לא צריך פאה להסתיר קרחות

זה בדיוק היתרון הבולט, כך שאם פעם גברים קרחים היו חובשים פאות והמראה היה של שיער לא טבעי, הקרקפת חנוקה ויש להסיר בכל פעם את הפאה, היום כבר ניתן למצוא ששיטה זו היא יעילה, במיוחד במדינה חמה כמו שלנו. בעבר, בקיץ כאשר גברים חבשו פאה, הם היו מזיעים מאוד. שיטה זו פותחה כמו השיטה של האיפור הקבוע, כך שניתן היה לראות את השינוי המהותי והדרישה הרבה של גברים, המעוניינים במראה של שיער טבעי, ללא טיפולים פולשניים, או מבלי הצורך לחבוש פאה.

שכפול זקיקי שיער- שיטה שהוכיחה את עצמה

שיטה נוספת שהייתה קיימת בשוק, אך פותחה יותר בשנים האחרונות, הינה שכפול זקיקי שיער. במחקר שנעשה במעבדות בחו"ל הוכח כי זקיקי השיער נחתכים לשניים והם יכולים להיות מושתלים בנפרד באזורים בהם יש שיער דליל או אזור שהוא קירח לגמרי. אם אחד מזקיקי השיער הוא קטן מדי הוא לא יצמיח שיער ולכן יש לבצע את החיתוך באופן מדויק. היום, באמצעות חיתוך הזקיקים באופן מדויק והשתלתם לעור הקרקפת, ניתן לראות כבר 80% הצלחה, וזאת לעומת 50% לפני הפיתוח של שיטה זו.

זקיקי שיער המושתלים בשתיים עד שלוש קבוצות, עשויים להצמיח עד 5 שערות. ניתן בהחלט להגיע לצפיפות של שיער טבעי באמצעות שיטה זו. שיטת שכפול השיער הינה שיטה יעילה וההשתלה תהיה במראה של שיער טבעי לחלוטין. תאים  והשתלת תאים הינה השיטה השנייה שבאמצעותה ניתן להשתיל זקיקים או תאים גם מתורם. התאים מפרים את העור באזורים המושתלים וגורמים לייצור של זקיקי שיער חדשים. ברור כי שיטה זו היא היקרה מכולם, אך מי שיכול להרשות לעצמו ומעוניין במראה של שיער טבעי לחלוטין ללא מפרצים והתקרחות, יהיה מוכן לשלם את המחיר.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *