בשנים האחרונות החל הטרנד החדש של עיצוב גבות לגברים להגיע גם אל מכוני הקוסמטיקה בארץ. מומחים בתחום האופנה מספרים, כי הטרנד התחיל ממקום בלתי צפוי, וקיבל חיזוק משמעותי מטעם ספורטאים, כוכבי בידור ואפילו פוליטיקאים. בניגוד לסגנונות טיפוח המושקים על גבי מסלולי האופנה, עיצוב גבות לגברים הוא תוצאה של מודעות הולכת וגוברת. במילים אחרות, גברים רוצים ליהנות מאיכות חיים גבוהה, ולכן מוכנים לבצע את השינויים הקוסמטיים הנדרשים. מעבר לכך, ההצלחה של עיצוב גבות וטיפולי פנים עבור גברים נובעת במידה רבה משינויים טכנולוגיים.

עיצוב גבות לגברים לא כרוך באף פעולה כואבת. יש גברים המגיעים אל מכוני קוסמטיקה על בסיס קבוע על מנת לטפל בעור הפנים, להסיר שיער או להעלים כתמי פיגמנטציה. מבחינת הגברים הללו, עיצוב גבות הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הטיפוח. מנגד, גברים המגיעים בפעם הראשונה אל מכוני קוסמטיקה מתעניינים בדרך כלל לגבי עיצוב גבות לקראת אירועים מיוחדים. בין היתר ניתן למצוא חתנים, אנשי עסקים, וגם צעירים המנצלים את ההזדמנות לצורך טיפולי טיפוח.

היתרונות של עיצוב גבות לגברים

הטרנד של עיצוב גבות לגברים מציע יתרונות רבים שלא היו קיימים בעבר:

עיצוב גבות של גבריםא. ביטחון עצמי – גבר עם גבות עבות או לא מסודרות חש לעיתים קרובות בחוסר ביטחון. תחושה זו נובעת כתוצאה מחשיפה של הגבות, וממראה שאינו עולה בקנה אחד עם ההעדפות האישיות. לעומת זאת, טיפולי הסרת שיער משפרים את הביטחון העצמי של הגברים. הם תורמים להצלחה במקום העבודה, מגדילים את הסיכוי למציאת קשר רומנטי, ומעניקים תחושה נעימה יותר לאורך זמן.
ב. היגיינה – קל יותר לשמור על היגיינה ובריאות עם גבות מעוצבות ומסודרות. לא חייבים לשנות את מראה הגבות במאה ושמונים מעלות על מנת ליהנות מהיתרון הזה, ואפשר להתחיל עם טיפול בסיסי בלבד. על כל פנים, היגיינה בעור הפנים תלויה לא מעט בסידור גבות, וגברים מבינים זאת היטב.
ג. מראה צעיר – גברים ונשים משקיעים המון בטיפוח עצמי כדי להשיג מראה צעיר, רענן וחיוני. בעזרת עיצוב גבות ניתן לשמור על מראה צעיר גם בגילאים מתקדמים. מראה כזה משתלב נהדר עם חוש אופנה לבגדים, תסרוקת מחמיאה או אפילו איפור. יש הרבה סיטואציות חברתיות בהן מראה צעיר מהווה ערך עבור גברים, ולכן כדאי להשתמש בו.

עיצוב גבות לגברים לא מוגבל לגיל או למצב רפואי מסוים. העיצוב אינו כרוך באף סוג של סיכון, הוא מסתיים תוך זמן קצר, והיתרונות שלו תקפים למשך זמן ארוך. כדאי לשלב את העיצוב של הגבות עם פעולות קוסמטיות אחרות, להתעניין לגבי תכשירי טיפוח, ולהתייעץ עם איש מקצוע מנוסה. גברים המודעים לחשיבות של רושם ראשוני כבר מכירים היום בחשיבות של עיצוב גבות, וסביר להניח כי בעתיד מגמה זו אף תתרחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *