נשים שחצו את גיל 50 מבקשות לנצל את כל היתרונות של פתרונות קוסמטיקה ועיצוב עבור השפתיים. במאמר הבא נביא כללי זהב עבור טיפוח מן הסוג הזה ונסביר במה הוא כרוך

נשים מעל גיל 50 יכולות ליהנות כיום ממראה זוהר, מחמיא ואקסקלוסיבי. הסיבה לכך היא בין היתר שורה ארוכה של מוצרי טיפוח איכותיים. מבחינתן של נשים לקראת גיל הזהב, השימוש במוצרי טיפוח הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה. אפשר להשתמש במוצרים הללו לעבודה, למפגשים חברתיים, לבילויים ועוד. לכל מוצר טיפוח יש מאפיינים ייחודיים ובעיקר כדאי להתמקד במוצרים המיועדים עבור השפתיים.

טבע הפנים משתנה עם הזקנה וכך גם דרישות הטיפוח. בכל הנוגע לאיפור שפתיים רצוי להקפיד בעיקר על הכללים הבאים:

א. טכניקה – נשים רבות נדרשות לשנות את הדרך בה טיפחו את עצמן לאורך השנים, אך בשפתיים אין סיבה לבצע שינויים דרסטיים. אפשר להשתמש בטכניקות הקיימות ורק להחליף את המוצרים. מצד שני, יש לקרוא היטב את המפרט של המוצר ולוודא כי לא מדובר על תכשיר בעל מרכיבים רגישים או אלרגיים. בנוסף, ההמלצה המקצועית היא לטשטש את תוחם השפתיים בעזרת מקל אוזניים כדי שלא ייכנס בחריצים. איפור שפתיים

ב. צבעים – הצבע הטבעי מתחיל לדהות מהלחיים ומהשפתיים ואחרי גיל 50 רצוי להשיב אותו לפנים עם תכשירים ברמה גבוהה. כדאי לנצל את הניסיון שמקרינות הפנים, את החוכמה ואת האופי ולבחור צבעים בהירים גם עבור השפתיים וגם עבור העיניים והגבות. תוחם בורדו או חום כהה עלול ליצור מראה נוקשה, לעומת אפקט גלוס המומלץ כנוזל לחריצי השפתיים. אם הולכים לאירוע כדאי לבצע תיקונים בשפתיים עם עיפרון ולא עם השפתון, כדי לשמור על עמידות לאורך זמן.

ג. יובש – שפתיים של נשים מבוגרות נוטות להיות יבשות יותר. אפשר לטפל ביובש מבלי לוותר על הטיפוח והאיפור. כל מה שצריך לעשות הוא לערבב עיפרון עם מרכך שפתיים, למרוח באיזורים שאינם מגלים יבישות ולהצמיד את השפתיים לצורך מריחה שווה.

כיצד מטפלים בשאר איזורי הפנים?

לא כדאי לטפח רק את השפתיים ולהתעלם משאר איזורי הפנים. הכלל הראשון בהקשר הזה עבור נשים מעל גיל 50 הוא להתחיל עם העיניים לפני הנחת הבסיס ולהקפיד על שימוש באביזרים הבאים:

–  מייק אפ

–   פודרה

–   צלליות על העפעף

הכלל השני הוא לטשטש צניחת עפעף בזווית החיצונית של העין בעזרת צללית בצבע חום או כהה. בשלב הזה יש להיזהר מיצירות ניגודיות בין מראה העפעפים והעיניים לבין מראה השפתיים. לבסוף, מומלץ לאמץ את השיטה של אנשי מקצוע מיומנים ולהניח הרבה מסקרה על הריסים כדי להגדיל ולפתוח את העין.

לסיכום, איפור לנשים מעל גיל 50 לא פחות אטרקטיבי מכל סגנון טיפוח אחר ואפשר להקפיד עליו גם במהלך טיפול בשפתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *