נשים רבות רוצות להיראות במיטבן בכל עת והן תעשינה כמיטב יכולתן כדי להקנות לפנים שלהן מראה הקולע לטעמן ולרצונן.

מודל היופי משתנה מחברה לחברה אבל על דבר אחד כמעט ואין ויכוח. הפנים הם סוג של כרטיס ביקור עבור כל אחד ובטח עבור נשים.

כל אישה רוצה שפניה יהיו נאות ומושכות את העין. לנשים העוסקות במקצועות ייצוגיים יש לכך חשיבות עליונה. מדובר בשחקניות, דוגמניות, מגישות טלוויזיה ועוד רבות אחרות. לשפתיים יש נוכחות חשובה ובולטת בפנים ונשים רבות היו רוצות לעצב אותן בצורה מעט שונה ממה שהטבע העניק להן. תהליך עיבוי שפתיים הוא הדרך הפופולארית ביותר לעשות זאת.

תהליך פשוט, יחסית

מילוי שפתיים נעשה עבור נשים אשר יש להן שפתיים דקות או נשים שנמצאות בתהליך הזדקנות ואז השפתיים שלהן התכווצו פנימה. גם גברים מבקשים לבצע עיבוי שפתיים אבל בתדירות נמוכה בהרבה. עיבוי שפתיים הינו תהליך שמתבצע על ידי רופא עור שהינו מומחה גם לרפואה אסתטית. התהליך אינו מורכב מדי וכל אישה יכולה לקבל ייעוץ על השיטות הנהוגות בתחום.

ניתן למלא שפתיים עם חומרים שנשארים תקופת זמן מוגבלת שהיא בת 4 ל-12 חודשים. לפרוצדורה זאת יש יתרון רב כאשר האישה אינה מרוצה מהמראה החדש. במקרה זה הזמן מסייע, העיבוי נעלם וניתן למלא את השפתיים בצורה אחרת או לוותר לחלוטין על העיבוי.

חומרי מילוי

לצורך עיבוי שפתיים זמני משתמשים במספר סוגי חומרים: חומצה הילוארונית, רדיאס ואבולנס. תקופת פעילותם משתנה בהתאם לסוג החומר ולמרקם העור. ניתן לעבות שפתיים גם לטווח ארוך וכאן משתמשים בסיליקון ובשומן עצמי.

הסיליקון הינו חומר פופולארי שממלא את השפתיים בצורה טובה, אבל לאורך זמן יכולות להיווצר גבשושיות, וכן עלול לקרות תהליך של נדידת חומר. בשני מקרים הללו יידרש ניתוח להוצאת הסיליקון. השומן העצמי נלקח מהגוף של המטופלים ויש לכך יתרון רב מאחר והוא אינו נדחה על ידי גופם. רופא מומחה למילוי שפתיים שהינו בעל ניסיון רב ומצטבר בתחום יודע להמליץ לכל לקוח ולקוחה על סוג המילוי המתאים לו או לה. הוא יעשה זאת באמצעי הדמיית מחשב, בתמונות ובשיטות אחרות נוספות.

ייעוץ

יש חשיבות רבה למראה הסופי שיתקבל מהטיפול ולכן תהיה התחשבות במבנה הפנים של המטופלים. חשוב להקנות מראה נכון על מנת שהשפתיים לא תהיינה מלאות מדי וכדי שתישמר הפרופורציה בפנים. כמובן, שכל אישה היא זאת שתחליט איזה מראה שפתיים יהיה לה, אבל לרופא המומחה ובעל ידע יש הרבה מה לומר ולייעץ לפני התחלת הפרוצדורה. הייעוץ חשוב במיוחד כאשר מבקשים לבצע מילוי שפתיים לטווח ארוך.

חשוב לזכור כי יש משמעות גדולה למראה פנים ובחירה שאינה נכונה יכולה להשפיע לרעה על ההתנהלות השוטפת של האישה או הגבר בחברה שבה הם נמצאים. קרי: בעבודה, בשעת פעילות חברתית ועוד.

מרפאה מקצועית                                                                                   

הפרוצדורה של מילוי שפתיים אינה מורכבת והיא נעשית בקליניקה של הרופא. התהליך נעשה בהרדמה מקומית ואינו מחייב נטילת חופשת מחלה ארוכה. ניתן לחזור לחיים השגרתיים זמן קצר לאחר סיום הטיפול.

טיפול זה הינו בין הטיפולים האסתטיים הפשוטים ביותר אבל תוצאותיו ניכרות לעין באופן מיידי. מומלץ לכל אישה או גבר שמעוניינים לבצע עיבוי שפתיים לחפש ולמצוא רופא עור המתמחה בנושא. ההחלטה על פרוצדורה מסוג זה היא לא תמיד פשוטה והיא כרוכה בהתלבטויות שונות. לצד הפסיכולוגי יש גם תפקיד חשוב בהתלבטויות. רופא בעל ניסיון יסביר ארוכות על התהליך וכל צוות המרפאה ילווה את המטופל לאורך כל התהליך עד לסופו המוצלח. כאשר הידע מצוי ויש ביטחון ברופא המבצע אזי כל התהליך עובר ביתר קלות והתוצאות תהיינה יפות לעין.

מעוניינים בעיבוי שפתיים מקצועי?

פרופ' חיים ראובני, רופא עור ומומחה לאסתטיקה רפואית ולמזוטרפיה ישמח להעניק את כל המידע הנחוץ לכם.
לתיאום תור בת"א התקשרו 055-6678906 או
לב"ש חייגו- 08-6267777

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *